Kjøpsbetingelser skolebutikk

Kjøpsbetingelser ved kjøp av skolemateriell

Frakt- og ekspedisjonskostnad kommer i tillegg til oppgitt pris på produktet. Dette beregnes i handlekurven.

Alle bestillinger ekspederes fortløpende. Vi vil gi beskjed dersom en vare ikke kan leveres. Restordrer ettersendes portofritt. Ta straks kontakt med oss hvis det er feil ved leveransen: Telefon 24 14 51 00 hverdager mellom kl. 09:30 -14:30, eller e-post skole@unicef.no.

For uavhentede sendinger belastes kjøper med frakt- og ekspedisjonskostnad, samt returkostnader.

Vi sender ikke pakker utenfor Norge.

valg av betalingsmåte

Skoler, barnehager og bedrifter som velger faktura som betalingsmåte faktureres via autoinvoice basert på organisasjonsnummer. Faktura har 20 dagers betalingsfrist.

Privatpersoner må betale med kort eller Vipps.

Retur

Du har rett til å returnere varer hvis kjøpet faller inn under en av disse kategoriene:

  • Varen er skadet.
  • Du har fått feil vare.
  • Du har fått varer du ikke har bestilt.
  • Du angrer på kjøpet.

Ifølge Angrerettloven kan du angre bestillingen innen 14 dager etter at du får giroen og varen. Du må selv betale returporto hvis du benytter angreretten.

Ved retur, vennligst benytt vedlagt returseddel og send til:

UNICEF Norge
c/o Expedinor AS
Eyvind Lyches vei 21
1338 Sandvika

Ved retur av varer, vennligst legg ved følgebrev og benytt vedlagte retursendingslapp. Returnerer du på grunn av skade eller feil vare, må du oppgi om du ønsker ny vare eller ikke.

Kontakt

Dersom du har spørsmål eller tilbakemeldinger, er vi tilgjengelig alle hverdager mellom kl. 09:30-14:30 på telefon 24 14 51 00, og e-post skole@unicef.no.

Se vår personvernerklæring her.